"Дітям про комах"

16.03.20-20.03.20

КОМАХИ для дітей - розвиваючі мультики про тварин

Дата:04.05.2020-.08.05.2020

Тема тижня:"Зацвiли кульбабки"

Художньо-продуктивна дiяльнiсть (малювання).

Тема : "Бiлi кульбабки".

програмовий зміст: викликати у дітей інтерес до малювання;ознайомити їх з прийомом примочування фарбою декілька разів на одному місці з незначними змінами положення пензлика, вертикально зафіксованогона аркуші; закріпити вміння дітей правильно користуватися пензликом і фарбою; розвивати потребу передавати свої враження від побаченого, здатність відкривати для себе щось нове у знайомому; виховувати охайність; спонукати до взаєморозуміння.

Малюнок "Кульбабки"

"Ознайомлення із соціумом"

Тема : "Ласкаве сонечко дивится в віконечко"

Програмовий зміст:

-формувати елементарні знання про об’єкти неживої природи (сонце);

-продовжувати вчити називати форму, колір та величину предмета;

-закріпити вміння правильно визначати кількість предметів (один-багато);

-розвивати спостережливість,увагу,здатність слухати і розуміти мовлення дорослого;

-виховувати доброзичливе ставлення один до одного та бережливе ставлення до природи.


Читання вірша Агнії Барто «сонечко Дивиться в віконечко»

Дивиться сонечко у віконце.

Гріє нашу кімнату

Ми заплескали в долоньки

Дуже раді сонечку.

(Діти плескають в долоньки).

СОНЕЧКО - найкращі дитячі пісеньки українською мовою - З любов'ю до дітей

12.05.2020-15.05.2020

Тема тижня: "Квітучі дерева"

Розглядання ілюстрацій весняних пейзажів

Мета: -формувати знання про квітучі дерева;

-розвивати увагу, спостережливість,мислення;

-виховувати любов та повагу до природи.

http://vsviti.com.ua/bestphoto/55011

Художньо-продуктивна діяьність (малювання) Тема:"Квітуче деревце"

Програмовий зміст: -учити помічати прекрасне навкруги, малювати квіти на дереві ватною паличкою,правильно тримати паличку,легко торкаючись нею до паперу; розвивати естетичне сприйняття, дрібну моторику пальців рук; виховувати акуратність у роботі з фарбами, бережливе ставлення до природи.

Пальчикова гра "Kвіткa"

Сяє сонечко привітне -
Kвіткa з пуп‘янки розквітне.

(Пучки пальців обох рук зімкнути. Долоньки трішки круглясті, схожі на пуп‘янок. Нижні частини долонь притиснути одну до одної, а пальці широко розставити по колу i трохи вигнути. Утворюється велика квіткa, що розпустилася).

Ознайомлення з соціумом Тема:"Подорож до весняного лісу"

програмовий зміст:формувати пізнавальний інтерес до рослинного світу; розвивати ууважність, спостережвість, мисення, мовлення; вчити називати дерева, кущі та квіти; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Д/г."Назв листочок, який я назву"
Гра "Квіти яблуні" (з насіння кабачка)

Мета: вчити викладати квіточки з насіння кабачка,рівномірно розподіляти візерунки на аркуші паперу; розвивати просторову оріентацію,дрібну моторику пальців рук, мислення, зосередженість.

Консультація для батьків на тему: «Здоров’я дитини – багатство країни»

КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ»

Сенсорний розвиток Тема: "Чарівні дерева"

програмовий зміст: розвивати в дітей спостережливість та увагу; продовжувати вчити розрізняти та називати геометричні фігури; виховувати дбайливе ставлення до рослин.

Д/г."Що де росте?" Дитина підходить до дошки і вішає геометричні фігури на дерева: круги-там,де ростуть круги,трикутники- до трикутників, а квадрати - до квадратів.

Вправа:"Що не так?"

Фізкультхвилинка "Зайчики"

Ігровий тренінг "Я-весняна квіточка мета: вчити відтворювати певні ситуації мімікою та жестами;розвивати акторські здібності; виховувативпевненість у собі. хід гри : дорослий пропонує дитині заплющитиочі та уявити себе квіточкою:як вона піднімає свої песлюстки та листочки до сонечка, посміхається йому та похитує голівкою.

18.05.2020-22.05.2020

Тема тижня:"Добре погано"

Художньо-продуктивна діяльність (Малювання)
Тема :"Телевізор"

Програмовий зміст: збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту та користування ними; вчити дітей малювати малюнки за власним задумом, на основі минулих вражень; зацікавлювати дітей матеріалами, що використовуються під час малювання, вправляти у правильному користуванні ними;виховувати самостійність, ініціативність.

Д/Г :" Пори року"
мета:учити дітей називати пори року за їх ознаками, знаходити відповідні картинки; розвивати зорову пам'ять, увагу.

Читання вірша А.М'ястківського "Киця прокидається"


КИЦЯ ПРОКИДАЄТЬСЯ

Киця прокидається —

Лапками вмивається;

Квітка прокидається —

Росами вмивається;

Сонце прокидається —

Хмаркою вмивається.

Ну а ми з сестричкою

Вмиваємось водичкою.

Ознайомлення із соціумом
Тема:"Праця на квітнику"

програмовий зміст:створити умови для їх спостережень за трудовими діями дорослих на квітнику;ічити дітей співставляти кольори і називати їх: жовтий,червоний,синій,зелений,оранжевий,коричневий;розвивати в дітей бажання допомагати дорослим; викликати інтерес до об'єктів живої природи;розвивати дрібну моторику паьців рук; виховувати бережливе ставлення до рослин,

Ігрові логічні завдання для діток

https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/online-igry-dlja-malyshej/logicheskie-igry/igra-blizhe-dalshe

/Files/images/Slajd1-2.jpg

/Files/images/Slajd2-2.jpg

"Як навчити малюка прибирати іграшки після завершення гри?»

У будь дитячій кімнаті багато іграшок. І одна з проблем, яка з ними виникає – прибирання. Щодня робити її самостійно важко, тому у мами з’являється цілком природне бажання залучити до цього заняття дитини. Виконуючи це завдання, малюк вчиться відповідальності та турботі про близьких. Якщо в ранньому віці не навчити дитину прибирати за собою іграшки, батькам доведеться завжди робити це самостійно.

Існує кілька варіантів привчити дитину збирати іграшки так, що йому це подобалося, і він робив це із задоволенням.

Прибираємо іграшки в будиночки

Для кожної категорії іграшок слід виділити окрему полицю або яскравий контейнер. Малюк повинен зрозуміти, що кожна іграшка хоче ночувати у своєму будиночку. Важливо пояснити і наочно показати, як складати кубики в коробки, сортувати конструктор в осередку, ставити машинки на стоянку. На кожному будиночку повинна бути табличка з підписом і малюнком іграшки – так малюк швидше зрозуміє, що куди прибирати.

Назви будиночків можуть бути самими різними. Важливо оформити їх якомога яскравіше, обов’язково залучаючи до процесу дитини. Якщо він зробить будиночок для іграшок самостійно, то обов’язково буде використовувати його за призначенням і щовечора з задоволенням складати машинки і кубики в цікаво оформлені коробки.

Прибирання іграшок: власний приклад

Щоб навчити дитину прибирати за собою іграшки, треба зрозуміти, що для нього не існує слів «треба» і «обов’язок». Змусити малюка робити те, що він не хоче, неможливо. Тому процес потрібно перетворити на захоплюючу гру.

Для початку дитині потрібно подати хороший приклад, причому робити це із задоволенням. Кроха не повинен бачити, що це нудне і нудне заняття. Через деякий час можна перейти до наступної стадії – прибираємо іграшки разом з дитиною, Для цього потрібно попросити його про допомогу. Якщо він відмовляється, не варто наполягати. Важливо показати, що його допомога важлива, а коли він погодиться, обов’язково похвалити.

Будь прибирання проходить весело, якщо включити під неї пісеньку і розповісти цікаву історію про пригоди іграшок, які нарешті хочуть потрапити додому. Можна придумати цікаву гру. Мета завжди одна – зацікавити дитину і спонукати його взяти участь у прибиранні. Досягти її непросто – треба проявити витримку і терпіння, не кричати на дитину, не лаяти і не карати, якщо він щось зробив неправильно. Перший час це буде спільна робота, але дуже швидко малюк звикне прибирати іграшки самостійно і навіть почне привчати батьків до порядку.

Прибираємо іграшки з дитиною: в якому віці починати

Проблем розкиданих іграшок з’являється, коли малюк активно освоює навколишній простір – з десяти до п’ятнадцяти місяців. У цей період мама не встигає прибирати іграшки – крихітка постійно їх розкидає. Значить, пора привчати його до порядку.

Оптимальний вік для навчання – 1-1,5 року. Фахівці рекомендують зробити прибирання іграшок традицією: складати їх перед прогулянкою, сном або після чергових занять.

Дуже важливо в ранньому віці навчити дитину прибирати іграшки. Надалі буде легше привчити його до порядку в кімнаті, акуратності та уважності до своїх речей.

Кiлькiсть переглядiв: 1128