Психологічний супровід розвитку дитини у закладі дошкільної освіти – це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для збереження і зміцнення здоров’я, успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії з однолітками і дорослими взакладі дошкільної освіти. Педагоги і батьки – активні учасники цього процесу. Вихователь використовує рекомендації психолога, здійснює педагогічний супровід розвитку дитини, а батьки підтримують дитину, забезпечуючи їй емоційний комфорт, захист, любов і тепло.
Професійність і ефективність психологічного супроводу дитини залежить від організації роботи закладу дошкільної освіти, використання інноваційних технологій, створення чіткої організації роботи психологічної служби в ЗДО, відпрацювання моделі супроводу дитини у співпраці практичного психолога, вихователів і батьків.
Психологічний супровід здійснюється за напрямами:
- Адаптація;
- Спостереження за подальшимперебуваннямдитиниу закладі, а саме збереженням психологічногоздоров'я та створеннямемоційного-комфорту;
- Розвиток комунікативних навичок;
- Корекція негативних емоційних проявів емоційної сфери дитини(дитячих страхів, тривожності, агресивності, надмірної активності).
- Психологічна просвіта та підтримка педагогів та батьків.