/Files/images/cthlwt.jpg
Психологічний супровід розвитку дитини у закладі дошкільної освіти – це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для збереження і зміцнення здоров’я, успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії з однолітками і дорослими взакладі дошкільної освіти. Педагоги і батьки – активні учасники цього процесу. Вихователь використовує рекомендації психолога, здійснює педагогічний супровід розвитку дитини, а батьки підтримують дитину, забезпечуючи їй емоційний комфорт, захист, любов і тепло.

/Files/images/Screenshot_24-1.jpg

Професійність і ефективність психологічного супроводу дитини залежить від організації роботи закладу дошкільної освіти, використання інноваційних технологій, створення чіткої організації роботи психологічної служби в ЗДО, відпрацювання моделі супроводу дитини у співпраці практичного психолога, вихователів і батьків.

/Files/images/1517005608.jpg/Files/images/83970267.jpg

Психологічний супровід здійснюється за напрямами:
  1. Адаптація;
  2. Спостереження за подальшимперебуваннямдитиниу закладі, а саме збереженням психологічногоздоров'я та створеннямемоційного-комфорту;
  3. Розвиток комунікативних навичок;
  4. Корекція негативних емоційних проявів емоційної сфери дитини(дитячих страхів, тривожності, агресивності, надмірної активності).
  5. Психологічна просвіта та підтримка педагогів та батьків.
Кiлькiсть переглядiв: 1238